Aceasta Politica de Plata se aplica tuturor achizitiilor de bilete efectuate pe site-ul nostru si reglementeaza modalitatile prin care clientii pot plati pentru serviciile noastre de transport persoane cu autocarul.
1. Metode de plata acceptate
Plata biletelor se face exclusiv online, prin intermediul unui card bancar valid (Visa, Mastercard, Maestro). Nu acceptam plata in numerar, prin transfer bancar sau alte metode alternative.
2. Procesul de plata
- Dupa selectarea cursei dorite si completarea datelor de calatorie, veti fi directionat catre o pagina securizata de plata.
- Plata se efectueaza printr-un procesator de plati autorizat, care asigura securitatea si confidentialitatea tranzactiilor.
- Dupa confirmarea platii, veti primi biletul electronic pe adresa de email furnizata in formularul de rezervare.
3. Confirmarea platii
- Biletul este considerat valabil doar dupa confirmarea platii.
- In cazul in care plata nu este finalizata sau este respinsa, rezervarea nu va fi procesata.
4. Facturare
- La cerere, putem emite factura fiscala pentru biletul achizitionat. Va rugam sa ne contactati prin email in termen de 48 de ore de la achizitie, mentionand datele de facturare necesare.
5. Securitatea platilor
- Toate tranzactiile sunt procesate printr-un sistem securizat, conform standardelor internationale de securitate a platilor online.
- Nu stocam datele cardului dumneavoastra in sistemul nostru.
6. Reprogramarea calatoriei
- In cazul in care nu mai puteti calatori la data selectata, va oferim posibilitatea de a reprograma biletul pentru o alta cursa disponibila, in limita locurilor disponibile.
- Reprogramarea se poate solicita cu cel putin 24 de ore inainte de ora plecarii initiale, prin email sau telefonic.
- Nu se ofera rambursari pentru biletele achizitionate, indiferent de motivul anularii.