Politica de livrare • Olimpia Travel

Toate biletele achizitionate de pe site-ul nostru sunt livrate exclusiv in format electronic (PDF), prin email.

1. Modalitatea de livrare

  • Dupa finalizarea cu succes a platii online, biletul este generat automat si trimis pe adresa de email furnizata in formularul de rezervare.
  • Biletul este atasat in format PDF si contine toate informatiile necesare despre calatorie (data, ora, locul, traseu, nume pasager, etc).

2. Timpul de livrare

  • In mod normal, biletul electronic se livreaza in cateva minute de la confirmarea platii.
  • In unele cazuri, livrarea poate dura pana la 30 de minute, in functie de volumul de procesare sau conexiunea la internet.

3. Ce faci daca nu primesti biletul?

  • Daca nu ai primit biletul in termen de 30 de minute de la plata, te rugam sa:
    • Verifici si folderul Spam sau Promotii al casutei tale de email.
    • Ne contactezi la [email de contact] sau [numar de telefon], mentionand numele tau si data calatoriei.

4. Alte informatii utile

  • Te rugam sa pastrezi biletul in format electronic pe telefon sau sa il printezi, pentru a-l putea prezenta la imbarcare.
  • Este responsabilitatea clientului sa introduca o adresa de email valida si corecta la momentul achizitiei.