Toate biletele achizitionate de pe site-ul nostru sunt livrate exclusiv in format electronic (PDF), prin email.
1. Modalitatea de livrare
- Dupa finalizarea cu succes a platii online, biletul este generat automat si trimis pe adresa de email furnizata in formularul de rezervare.
- Biletul este atasat in format PDF si contine toate informatiile necesare despre calatorie (data, ora, locul, traseu, nume pasager, etc).
2. Timpul de livrare
- In mod normal, biletul electronic se livreaza in cateva minute de la confirmarea platii.
- In unele cazuri, livrarea poate dura pana la 30 de minute, in functie de volumul de procesare sau conexiunea la internet.
3. Ce faci daca nu primesti biletul?
- Daca nu ai primit biletul in termen de 30 de minute de la plata, te rugam sa:
- Verifici si folderul Spam sau Promotii al casutei tale de email.
- Ne contactezi la [email de contact] sau [numar de telefon], mentionand numele tau si data calatoriei.
4. Alte informatii utile
- Te rugam sa pastrezi biletul in format electronic pe telefon sau sa il printezi, pentru a-l putea prezenta la imbarcare.
- Este responsabilitatea clientului sa introduca o adresa de email valida si corecta la momentul achizitiei.